Ein heilt utruleg flott gjeng frå Bømloskulane Svortland, Gilje og Våge velta ut av biussane på måndags føremiddag. Og dei har storkost seg på ski frå […]
Nok ei flott veke er over i dette skuleåret. 7.klassingane får Austrått skole, og 6. trinnet på Sande skole har hatt flotte dagar på fjellvatnet, i […]