Ein flott gjeng 7. klassingar frå Røyneberg skole har vore på førjuls-leirskule hos oss i denne siste veka i november. Og trass i mange kuldegrader har […]
Men 6. klassingane frå Grannes og Aspervika skular tok alle typer vêr med store smil, og flott pågongsmot i denne første april-veka. Nokon var nok litt […]