
VEKE 24/16: Sande og Sola skole, 7.kl.
juni 15, 2016
Veke 35/16 – Gode minner
september 2, 2016
Elevar frå niande trinn på St.Svithun skole har vore på leirskule. Ein herleg gjeng. Les eit flott elevdikt om veka og sjå mange bilde under 🙂
LEIRSKULE
Vi fra St. Svithun på niende trinn
Vi har opplevd noe man ikke finner på FINN
Skogstur, fjelltur og båttur var topp
Vi sløyet fisk til de ropte STOPP
Elvevandring med latter ble stor suksee
Men det ble slett ikke regntøyee
Synet av roerne var ganske så nydelig
Noen hadde ikke rodd før, dette var tydelig
Vi var så sultne vi nesten spiste jord
Alle har absolutt lært å sette pris på fòr
Når kvelden kom og dagen var omme
Laget vi støy til lærerne måtte komme
Om morgenene var vi alltid utrolig trøtte
Men det var ikke en stopper for leiskolelærernes støtte
Kunnskap og glede til det nye året
Sommerferien er ferdig, men for et plaster på såret!
Trist ikke flere fra St. Svithun kommer
Dette må forandres til neste sommer!
Takk for det fine, og alt det i mellom
Vi setter pris på det vi har gått gjennom


















































