
Veke 23/16 – Ny draumaveke
juni 10, 2016
Veke 34/16 – Herlege augustdagar
august 25, 2016
Mandag
Vi kom fram på Mandag, da pakket vi ut på rommene våre.
Etterpå gikk vi på tur og noen fisket, vi lagde bål og bada.
Så spiste vi lapskaus,vi hadde dessert, det var sjokolade-mouse.
Etterpå fikk vi fritid, alle var ute i det fine været og var sammen.
Tirsdag
Vi hadde morgensamling. Der ble vi delt inn i fire grupper.
Gruppe en og to skulle gå fjelltur. Tre og fire skulle være på vannet.
Alle lagde bål der vi grillet pinnebrød med sukker og kanel,og noen grillet fisk og osteskive.
Vi spiste laks og pasta, og til dessert hadde vi sjokoladekake.
Onsdag
På onsdag hadde vi morgensamling,ute hadde vi de samme gruppene bare vi byttet aktivitet.
Til middag hadde vi kyllinggryte og ris,til dessert hadde vi gele med vaniljesaus.
Etterpå hadde vi litt fritid da ble vi kjent med den andre skolen.
Etterpå var det disko,nesten alle danset.Det ble gjort danse-ring.
Torsdag
Vi hadde Orienterings bingo, der gikk vi runt i skogen og fant poster på et kart.
Vi gikk på bekkevandring, der ble vi kliss våte!
Etterpå gikk vi tilbake og pakket til hjemreisen.
Det har vert en kjempegøy uke, den havner ikke i glemmeboka!



















































