Det var jammen godt at 8.klassingane frå Goa skole og Hjelmeland skule kom seg til leirskulen på måndag. Det blei både venting og omvegar førbussen kunne […]
Mandag: Vi møtte opp med bydelshuset 08.15. Alle puttet tingene sine i bussen. Så begynte vi å kjøre mot Gullingen. Vi dro innom butikken ved fergen […]