
Veke 42-16 Leirvik skule
januar 1, 2017
Veke 47-16 The International School of Stavanger
januar 2, 2017
Logg for Haga skole, 7. trinnet
Veke 43 i 2016
Mandag:
Me kom 11.40. Me fant rommene våre, og pakka ud av baggen. Me møtte lærerene i klasserommet og hilste på de kjekke leirskolelærerene, Tommy, Torill, Jan, Jan Erik og Ida. Ittepå gjekk me ein kosetur for å ble kjent me området. Då me kom tebage, blei me servert lapskaus og digg sjokolade mousse.
Tirsdag:
Me spiste goe frokost og pakka mat te den lange dagen på vannet. Me delte oss opp i gruppe 1 og gruppe 2. Gruppe 1 begynte å ro, mens gruppe 2 begynte med å padla i kano. Me rodde/padla te ein holme og dro opp fiskegarnet, som me fanga ørret med. Ørreten va smakfull!
Kiosken åpna også denne dagen og det va lange køer te alle godisene i vente:)
Onsdag:
Me spiste frokost og så heiv me på oss fjellstøvlane, for nå sko me opp på fjellet! Me fikk 3 alternativer: 1. Over de høge fjellane – 2.Fisketur me Tommy – 3.Rolige tur te Såto. Me spiste videre på snope me kjøpte på tirsdag.
Torsdag:
Bekkevandring! Alle gleda seg te denne kjekke dagen! Me delte oss opp i grupper og gjekk ud på tur, Først hadde me Gullungen-gjemsel, pinnebrød, ostesmørbrød, og me lagte kullstifter og tegna på kverandre sitt tryne. Me hadde bingo-orientering med kart ude i skogen og løpte gjennom myrå. Me satte fra oss sekkene med leirskolen og va klare te å ble dassblaude i bekken. Me klatra opp bekken med tunge støvler som va fulle av vann og regntøyet som var blytungt. Te middag va det reine julemiddagen me komler og pinnakjød. Kiosken va åpen igjen og det va forsatt lange køer. Etterpå var det disko med masse stemning og latter!
Fredag:
Hjemreisen :(((((((
Takk for alt det kjekke og spennende me har gjort denne uka på Gullingen Leirskule!!










































































































