Flott opphald i haustfjellet for Leirvik-elevar

Flotte opplevingar for Iglemyr skule

august 31, 2020

Vått og kjølig – men smilande og tøffe elevar frå Stord

september 11, 2020

Flotte opplevingar for Iglemyr skule

august 31, 2020

Vått og kjølig – men smilande og tøffe elevar frå Stord

september 11, 2020

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Elevane frå Leirvik fekk ei flott leirskuleveke. Vart det årets siste sommarbad?  Fjellauren i garna smaka.  Det vart opplevingar i båt og kano, og meisting med bål i vind og regn denne første haustmånaden.

Logg veke 36-20, Leirvik skule

Mandag:

Då kom me til leirskulen, og det var super spennande! Det vart masse leik og masse kjekke aktivitetar. Me fekk bli kjent med områda i nerleiken av leirskulen. På kvelden fekk dei som  ville gå til Mosvatnet for å fiske. Ingen fekk desverre fisk. Me hadde lapskaus til middag. Me fekk bada ved Mosvatnet.

Tysdag:

På tysdag fekk me vera på turgrupper. På den eine gruppa var det roing og padling i kano, medan den andre guppa var i fjellbjørkeskogen og klatra i ein buldrevegg. Me hadde og kiosk. Me hadde kjøttkaker til middag. Me prøvde å dytta ein stein som veg 9 tonn! Og så var det veldig fin utsikt. Me hadde orienteringsbingo og Gullingen-gjemsel.

Onsdag:

På onsdag var dei som var i fjellbjørkeskogen å padla kano og rodde, og fekk smaka grilla ørret. Medan den andre gruppa var i fjellbjørkeskogen, der  me fekk tegna med kullstift i fjeset og grilla pinnebrød. Me hadde taco til middag.

Torsdag:

På torsdag hadde me valgene to-topps-tur,ein-topps-tur, fisketur, og rusletur med hunden Molly. Me hadde også bekkevandring og det trur eg nesten alle syns var da gøyaste på heile leirskulen.Me hadde kiosk idag og.Til dessert fekk me Isabella is den var veldig god! Halv ni til kvart over ni hadde me diskotek. Me hadde kyllingfilet og saus til middag.

Fredag:

Siste frokost, siste tid på rommet, no reise me! Det har vert verdens beste tur og veldig kjekk veka.

Takk for oss!!:)