Veke 3/17 – Smilande Gautesete elevar på ski
januar 20, 2017Veke 5-17 Pudder og smil
februar 3, 2017Da har ein fantastisk gjeng frå Vikevåg og Mosterøy hatt ei kjekk veke på fjellet. Under kan du sjå bilder frå veka og lesa elevloggen.
Mosterøy og Vikevåg 7.kl veke 4, 2017
Mandag,
Me kom fram og fant romma og rigga oss til.
Så gjekk me ned i klasserommet og fikk beskjeder og sånt.
Etter det gjekk me opp på skileiken og prøvde oss litt på ski. Det var gøy
Så hadde vi middag(lapskaus)
Resten var for det meste bare kos og chill.
Tirsdag,
Først gikk me opp i matsalen og spiste frokost.
Så gikk me på tur som varte i 5 timer.Der grillet vi osteskiver.
Så lagde me hopp og løyper i snøen.
Etter det gikk vi hjem og spiste middag(pasta og laks)
Etter middagen åpnet kiosken.
Så sov noen fra Vikevåg ute i bålstovå.
Onsdag.
Først spiste vi frokost og fikk beskjeder i klasserommet som vanlig.
Halve gruppa begynte med ski og den andre halvdelen begynte med truger.
På truger hadde vi orienteringsbingo og på ski hadde vi hauk og due og sånt.
Så spiste me middag(kylling og ris)
Og så var det Mosterøy sin tur til å sove i bålstovå.
Torsdag,
Etter frokost fekk me velga mellom en tur på fjellet eller nedi dalen.
Der lagde vi bål og koste oss med skilek og renne i bakker.
Noen tok en tur til fossen i tillegg.
Då me kom tilbake fekk me middag(komle buffet)
Kiosken åpnet og så var det disco.
Fredag
Me stod opp og gikk for å spise frokost.
Alle begynte å pakke sammen og rydde.
Folk fikk forskjellige oppgaver som f.eks. Rydding på rommet eller vaske doer eller gangen.
Etter det hadde vi ett siste møte i klasserommet..Der hadde me bildeshow.
Så reiste me hjem.
Tusen takk for ein lærerik,morsom og kjempe kjekk veke.
Helsing Mosterøy og Vikevåg skule
