Sola og Austrått på tur i all slags vær

Aspervika og Sørbø feirer våren på fjellet

juni 2, 2017

Flott siste veke med Porsholen-elevane

juni 16, 2017

Aspervika og Sørbø feirer våren på fjellet

juni 2, 2017

Flott siste veke med Porsholen-elevane

juni 16, 2017

Tirsdag: I dag gikk me på tur rundt i området. Me ble delt inn i fire grupper. Vi besøkte    bålstova og noen badet i det iskalde Mosvatnet.

 

Onsdag: Me ble delt inn i fire grupper. To av dem gikk i fjellet og stod under fossen og testet regntøyet. De andre to var i robåt og kano. De lærte å sløye fisk. Sola sov i bålstova den natten.

 

Torsdag: Me byttet aktiviteter. Me gikk på bekkevandring og det var kjempe kjekt. På slutten av dagen hadde me disco. Austrått sov i bålstova den natten.

 

Fredag: Me ble tvunget til å pakke og rydde. Me har hatt det veldig gøy. Austrått og Sola har hatt det veldig, veldig morsomt.

 

Tekst skrevet av : Habib, Jesper, Matilde og Isabel.